I morgon............

Är det dax....
Min tur att ha töserna pÄ middag=)
Men huuuuu sÄ nervös jag Àr...
Hur ska jag fÄ i hopet;-)
Hur ska jag duka? Bordsdekoration? 
StÀda lite kanske?
TrÀdgÄrden har fÄtt sig en liten genomgÄng idag ,GrÀset klippt ,trimmat Ä div blommor planterade!
Å vad jag tycker om att klippa grĂ€s.KĂ€nns som om man dammsugit(stĂ€dat) ute. Å det luktar sĂ„ gott.
 Bilder frĂ„n förra Ă„ret!
Men om det blir det vÀdret som dom lovat mig sÄ kommer det nog slÄ ut i morgon.
Me like=)
 Mellan hĂ€gg Ă„ syren var det ja!
Bilderna Ă€r  frĂ„n förra Ă„ret Men jag kan nĂ€stan kĂ€nna doften av syren=)


Å lĂ€ngtar till den första lavendelbuketten gör jag!
NĂ€ jag kanske skulle ta tag i mitt liv lite.
Har ju lite pÄ listan Ä kolla!
Sov gott Ä dröm sött mina vÀnner.




Kommentarer

Underbara bilder! Man lÀngtar, fast samtidigt gÄr det för fort!

kramkram H.
Eva-Tinaƛ sa…
Tack Hillevi!
Jag visst lÀngtar man, men nu gÄr det vÀl ÀndÄ Ät rÀtt hÄll!
Fast idag blÄser det lite mycke.
Men vad gör vÀl dÀ;-) tÀnker ÀndÄ unna mig en trÀdgÄrdsdag.
MÄ sÄ gott
Kram E-T

PopulÀra inlÀgg