Hmmmm....

Ja jag Àr ju inte vidare bra pÄ Ä komma ihÄg saker ....
Ibland blir det verkligen kaos i min lilla hjÀrna....
Å det hĂ€r med att blogga Ă€r jag heller inget vidare pĂ„ men jag gör sĂ„ gott jag kan sĂ„ fĂ„r det bli som det blir....
 Promenad i Haga
 Fantastisk Cecarsallad pĂ„ Till Salu.
 Angelica, Sofia, Emilia & Lotta
"BrunnÀva" i kyrkparken.
För 2 helger sen blev det Àntligen av....
Date med Lotta Sofia Emilia & Angelica i göteborg.
Mycket trevligt sÀllskap god mat Ä dryck.....
Tack töser ni À bÀst...
 Förra mĂ„ndan var jag bjuden pĂ„ fika hos vĂ€rldens bĂ€sta arbetskamrat.
HÀr Àr lite bilder.....
Älskar dessa skira blommor....
Ibland skulle jag ÄxÄ vilja ha en egen Àng.
 Ă… en kissunge skulle ju inte heller sitta fel.....
 Det Ă€r nĂ„got magiskt med dessa smĂ„ katttassar=) Me like
 Katthuset.....

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg