Jaha! Så var den första dan på sista veckan med semester gjord.....

Varför ska tiden gå såååå fort?
Å varför ska vädret va så trist nu på mina sista semesterdagar?
Å vad har jag gjort?
Jo då ledig har jag allt varit å inte fått ett skvatt vettigt gjort, mer än att vila kropp å själ!
Å det är väl det som är meningen med semester.....
Att få gå omkring här hemma å plocka lite blommor,klippa lite gräs,träffa goa vänner,grilla,dricka gott,ta en tripp till något mysigt ställe,bo på hotell äta goo frukost,knalla omkring i affärer,å bara få va!
DET ÄR SEMESTER DÄ;-)


 Örebro
http://www.openart.se/#invigning-av-stor-gul-kanin
 Linköping
 Jönköping
 Hemma
Har pysslat lite å städat lite åxå. Så lite vettigt har jag åxå gjort.
Visst blev kakfatet av gamla tallrikar å några snapsglas fint=)
Nä mina vänner!
Nu är det dax å göra sig iordning för natten.
I morgon måste jag ut köra lite på skruttebilen som ska besiktigas på fre! Hmmm.
Skulle starta den förut!
Hmmm den hade åxå tagit semester inte ens ett klick... Men med startkablar gick det allt! 
Tror jag får önska mig en ny av tomten.....
Å så kommer den nya torktumlaren åxå.
Klart sånt  måste gå sönder på semestern.
Grrrrr

Dröm sött/ 
Jordråttan

Kommentarer

Anonym sa…
alltid lika mycket fina bilder och vilka burkar!!!Jag får gåshud:) Hoppas att vi ses snart! /Sofia

Populära inlägg