Så var ljusen tända...............


Å ett glas rött upphällt..............
Dax å försöka göra ett litet inlägg här kanske.Det var ju ett tag sen.
Kanske lite för sällan men ibland så känns det inte bara rätt.
Har ju jobbat några veckor nu å det å renoveringen i vårt garage har slukat all min energi.
Hösten är här å då känns allt så trisst.
Kan ju inte ens klippa gräset så det blir snyggt.
Det hinner ju aldrig torka när jag har tid.=(
Skulle verkligen behöva ta tag i min trädgård ,massor som behöver rensas å gallras,
det är SÅÅÅÅÅ tätt där ute.
Är det någon som behöver något? 
En rosenflockel kanske ?

I JÄTTEFORMAT (iallafall för vårt lilla land där den står)
Det där lilla som sticker upp där i mitten på busken är nog ca 2,5 meter.

 Några foton från en fikadate med en väninna=)




 Min pergola en ruggig augustidag.
 Vildkaprifolstrassel
 Magnus
 Åsså fick jag en helt fantastisk vit Rudbeckia av Anna! Tack vännen<3
 Höst!
 Känner mig lite sån här just nu!
 Kolla in vårt spökträd då! Vårt körsbärsträd som gick i knopp i våras å bara DOG=(
Men humlen har fått visa Sina krafter .
Kan man spara stammen tro?
 Simsjön i skymning

 En helt underbar tårta! Prova ni som inte gjort den .
Nä jag tror jag ska ta med mitt vin å inta ryggläge i soffan .
Återkommer en annan dag.
Kram på er alla å må så gott
/Jordråttan


Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Otroligt fina bilder!!
Kul att gå in och se och läsa!/sofia

Populära inlägg