Kreativt kaos ............

I min lilla hjÀrna.
Vill sÄ mycke men ÀndÄ Àr det nÄt som gör att jag inte gör det...
Jag vill byta jobb.....Ja! jag ska byta jobb om ett gÀng veckor men frÄgan Àr
ÄR DET DET JAG VERKLIGEN VILL????
Jag vet ju inte var jag har mig sjÀlv.
Jo det Àr klart jag vill byta till det jag ska fÄ för att det ska göra mindre ont i mina hÀnder...För jag tror verkligen att vissa saker pÄ mitt nuvarande jobb inte Àr sÄ bra alla gÄnger.
Men Àr det detta jag VILL jobba med.
Vad vill jag bli nÀr jag blir stor?
Jag lÄg i natt Ä filosoferade lite eller rÀttare sagt drömde en massa....
TÀnk ett lite hus pÄ landet med ett stort
Bilden Àr lÄnad frÄn http://www.swedengreenhouse.se/standardvxthus_1422.html

vÀxthus /orangeri lite försÀljning av plantor/vÀxter/planteringar Ä fina krukor Ä fina saker ...
En damm med fiskar & en pergola dÀr man kan servera kaffe med dopp.
Hmmmm drömma gÄr ju....
Jag tror det Àr bra Ä drömma .......
Annars hade man nog inte orkat med.
Jag drömmer Àven om ett nytt kök.
Bilden Àr lÄnad frÄn http://www.tibrokok.se/web/sekel_sigill.aspx

(Fast jag vet inte hur det ska gÄ till nÀr man inte vill ha nÄgra hantverkare hemma som inte gör som man önskar.Grrrrrrrrr!!!!)
En vitmÄlad altan Ä en ny sÀnggavel ÄxÄ.
Men dom Àr lÀttare att förverkliga.
Kanske skulle börja med att mÄla om köket....Vitt.......
Å sĂ„ga till bastupanelen som Ă€r tĂ€nkt att bli sĂ€nggavel... Kan ju inte ta sĂ„ lĂ„ng tid Ă„ fixa till.
FrÄgan Àr ju bara ....FÀrg ? Vilken fÀrg ska man ha.Vill ha den vit ÄxÄ men jag vet inte om det fungerar sÄ bra ihop med det övriga dÀr inne...Kanske skulle göra om dÀr ÄxÄ.Kul=)
Altanen fÄr nog vÀnta till nÀsta Är.

Bildeerna Àr lÄnad frÄn http://anglarnashus.blogspot.com/

Det Ă€r 40-Årskrisen som kommer nu tĂ€nker ni! Ja det kanske Ă€r sĂ„ men dĂ„ fĂ„r det vara sĂ„.
Nu ska jag gÄ ut Ä "plantera" lite mossa som jag varit ute Ä stulit.

Tjingeling /JordrÄttan


Kommentarer

PopulÀra inlÀgg