Svenska trädgårdsbloggar.se......


Fick svar från Hillevi i dag ang Svenska trädgårdsbloggar...
Å jag fick va mä!
Kul va=)

Ny vecka, nya tag...  Idag fattas jag återkontakt med 101 av de tidigare medlemmarna. Här läser du som vill vara medlem, vad som ska göras. Alla som vill fortsätta vara medlemmar här behöver klicka in sig hit och göra en del val. Varmt välkomna att göra dessa nu!
Jag är med i kategorin:

Trädgården till vardags. För dig som visar lite från

livet i allmänhet 

och trädgården i synnerhet...

Å där finns så mycke fint å se ...Kan sitta i timmar å bara klicka mig in på olika sidor å kolla på alla fina bilder å alla bra idéer man får...  

Me like=)

Nu har jag varit ute å lagt nät på dammen 

Inte världens snyggaste kreation men vad gör man inte för att hålla undan löven....

 Frågan är bara vad den här lille parveln tycker om nätet!!!!
Må så gott ALLA GOA!
Kram från Jordråttan

Ps :det får vi fira med en kanelbulle å en kopp kaffe!!!!


 

Kommentarer

halloj! hittade dig just via samlingssajten! Kul! Ett litet tips - jag fick leta lääänge efter din följareknapp. Du skulle ju kunna lägga den längst upp i din högra spalt så får du säkert fler läsare...

kram Anna Vattenkanna

Populära inlägg