Frukostkaffe........Tomtar..... Avsked.........Party.....................Julmarkanad...................Advent.......


 Frukostkaffe med Anna..... I mina fina koppar......
 Sötaste grisen..........
 Paket jag fick av mina kĂ€ra Barbetskamrater nĂ€r jag nu bytte jobb!
Tack ni Àr bÀst!!!!
 Ă„nnu mera paket jag fick av kĂ€ra förĂ€ldrar till en av mina goingar pĂ„ jobbet!
 SkĂ„l Linda.  Malin i bakgrunden.
 Ă„lskar fina paket!
 Tomten kom Ă„xĂ„....
 Anna förbereder maten .

 Julmys hos Anna!

 Kajsa.Mary Ă„ Linda diskuterar med Lisa.


 Amaryllisen jag fick av Sofia & Angelica....
 Första advent.



Julmarknad pĂ„ ÖsergĂ„rden

Kommentarer

Anonym sa…
Hello vĂ€nnen! Åh vad mycket fina bilder!! mĂ„ste nog ta en tripp pĂ„ lite julmarknader....behöver inspiration.
Kram S
Eva-Tinaƛ sa…
Halloj vÀnnen! Ringer dig om en liten stund<3 Love E-T

PopulÀra inlÀgg