Tävla hos trädgårdsmästaren Hillevi.....

Tankar från trädgårdsmästaren: Lite att fira...:
Klicka på länken ovan så kommer du rätt!!!


Vet-ni-vad!? Häromdagen hejade jag på den 500:e GoogleFöljaren här hos mig! Man kan knappt tro det är sant!! Det känns ganska stort ska ni veta! .... Näe, vänta lite nu... det känns väääldigt stort förståss!!


* * * *

Jodå, jag vet att det finns fler sätt att följa en blogg, men det var ju Lotten, Camilla, Gunsan, Lydia, Ullis, HelenJ, Christina, Anna, Lotta8 och KarinSkara m fl som gjorde att bloggandet liksom blev "på riktigt". Glada ansikten kikade tillbaks på mig vilket gjorde mig kittlande glad varje gång jag öppnade bloggen (och gör så än - varje gång:-))!
Tillägg: Jag kollade in på Bloglovin efter att jag postat detta inlägg, och såg att ni nu är 100 följare där! Tänk att de jämna antalen sammanfaller så här idag/igår!! Undrar vilka alla ni är som följer där då, er har man ju ingen koll på alls..:-)

* * * * * *


Eftersom bloggen också firar 2 år i månadsskiftet jan/feb, så tänkte jag först inte göra något nu, men man får väl ångra sig..:-))

Det blir en "snabbutlottning" av en trädgårdsbok idag.

Välj på dessa två...

Gör som vanligt:-)


Skriv vilken bok du vill vinna i kommentaren.

Om du vill länka så skriv det också, så får du dubbel vinstchans!


Dragning sker den 7 januari.

Lycka till!

Å ja

Jag håller tummarna för mig själv....
Det är ju faktiskt min födelsedag då dragningen är;-)
/Tina



Kommentarer

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Populära inlägg