Säger bara Oj................

Ibland vill man bara göra som Jansson...
Krypa ner under täcket...
Men ....

 En kopp kaffe blev det å en massa trevliga ideer åxå.

 Tänk att få ha en stengärsgård......................
Med en massa mossa på, vem vill inte ha det?

Sen blev det en runda med kameran åxå.
Händer tyvärr inte så ofta nu.
Det där gråmulna vädret gör ju ingen lycklig direkt.

Men det här gör mig lycklig.
På min lilla runda i min grå trädgård så BLOMMAR snödropparna på flera ställen....
Hur kan man nästan missa detta.
Hittade även lite annat kul som fick följa med in.

Vet faktiskt inte vad det är för lök. Kan det vara kungsängsliljorna som jag grävde ner förra våren när dom blommat över?
Å så har "någon" grävt upp dom igen???? Vi får väl se...Kanske blir det nåt av dom.
 Ja vårlök på vift kan man alltid säga.....
 Dom får bo i några av mina fina kaffekoppar....


 Prickar gör mig glad.Har köpt prickiga lampskärmar till köket...
Matchar kaffekopparna jag fick av mina kära på "barris"
 Var bara tvungen å visa grisen jag köpte till mig själv i julklapp.
Den får mig åxå att le precis som alla prickiga prylar ...

 Min adventsgran har jag fortfarande kvar inne...Å den växer.

 Kram på er alla
 

Kommentarer

Hejsan bästaste Tina!
Kul att du gillade mitt vindspel. Jag ska nog knåpa ihop några till när det blir behagligare att vara ute. Får passa på när inte mannen är hemma för jag bröt av ett och annat borr när jag gjorde hål i skedarna. Hur många är han ovetande om hi hi. Jag har själv hittat iden i någon bok lr tidning.
Ha det gott.

Kram Karin

Populära inlägg