Ang Tiden

God helg frÄn mig med denna pÄminnelsen ;) :
"Jag hörde frĂ„n en vĂ€n att det blir vintertid i helgen, 
klockorna ska flyttas. 
KÀnde att jag mÄste börja i god tid...
Har redan flyttat klockan frĂ„n sovrummet till vardagsrummet o klockan frĂ„n vardagsrummet till badrummet. 
SvĂ„rast var mikroklockan...nu Ă€r hela mikron i sovrummet o svĂ„r att anvĂ€nda. 
Gick allt rÀtt?
 Jag höll pĂ„ en timme iallafall, 
det var
vĂ€l en timme man skulle flytta pĂ„ klockorna? 
Är helt slut...
Det hÀr kÀnns sÄ onödligt pÄ nÄgot vis, varje Är samma sak och hela vintern mÄste jag nu igen vÀnta pÄ att fÄ flytta tillbaka mikron till köket.

Nu blev jag lite orolig nĂ€r jag lĂ€ste i tidningen att vissa telefoner o datorer Ă€r sjĂ€lvgĂ„ende, 
undrar var jag hittar dom pÄ söndag morgon nÀr jag vaknar... :/
Hur Ă€r det med bilen dĂ„, den har ju ocksĂ„ klocka? Ändrar den position sjĂ€lv under natten, 
var hittar jag bilen pÄ söndag?
Vill bara dela med mig av detta, kom ihÄg och börja i god tid och jag hoppas verkligen att allt gÄr bra för dig med...


 

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg