haZZe 💔

Vet inte  vart jag ska börja.....
Livet Àr inte som det borde.
IkvÀll Àr en sÄn dÀr kvÀll.jobbig ledsen livet kÀnns som skit.
Sitter hĂ€r i soffan med ett glas rött Ă„ tittar pĂ„ granen som jag försökte pynta igĂ„r...men jag bara tĂ€nker pĂ„ haZZe ❤️.
Vill att allt ska vara som det var för tvÄ Är sen.planer Ä framtid.
Just nu sÄ finns inget av detta.
Det Àr sjÀlvklart inte sÄ hÀr jÀmt men ofta.
Har blivit mer den sista tiden.vet inte om det Ă€r det att julen Ă€r pĂ„ intĂ„g eller om det Ă€r det att jag verkligen Ă€r sjĂ€lv nu Ă„ jag börjar inse att jag ÄR sjĂ€lv.
Barnen har flyttat hemifrĂ„n  Ă„ det Ă€r bara jag Ă„ katterna. Det Ă€r klart att barnen finns kvar Ă„xĂ„ men inte hĂ€r hemma.
Vad hade jag gjort utan dom?
Å jobbet.ja det Ă€r kanske inte jĂ€ttekul alla gĂ„nger men Ă€r glad att jag har ett jobb att gĂ„ till sĂ„ att man kommer ifrĂ„n hem Ă„ minnen lite.
TyvÀrr Äker jag förbi platsen haZZe dog pÄ var gÄng jag Äker till Ä frÄn jobbet.har försökt Äka en annan vÀg men nÄgot i mig gör att jag Äker den vÀgen ÀndÄ.
Å var gĂ„ng blir det som en klump i magen 
MÄnga saker man gör ger mig klumpar i magen.hur lÀnge ska den kÀnslan finnas kvar?
SjÀlvklart kommer kÀnslor alltid finnas kvar Ä dom vill man ju ha kvar men den dÀr jobbiga kÀnslan nÀr tÄrar kommer Ä andning blir förÀndrad Ä man tycker allt Àr skit.
NÀr man bara vill krama nÄgon Ä det ingen finns att krama.
Jag vet det finns sÄ mÄnga underbara fantastiska mÀnniskor dÀr ute. Men ....
Ja .... Vill ju inte vara till last ...
Vill ju tro att jag ska klara detta sjÀlv.
Men vet inte om jag gör det.
SÄ kÀnns det iallafall just nu.
Grejar massor hÀr hemma för att fÄ tankarna pÄ annat.
Men har ju ingen som bryr sig lĂ€ngre . ingen att göra fint för.
Klart att jag gör det för min egen skull ÄxÄ. men. saknar haZZe sÄ det gör ont i hela kroppen.
Jo Zvante tyckte nog om kulorna i granen iallafall 






Dom var vÀldigt intressanta.
Å tomtarna av ull Ă„ filt jĂ€ttemysiga ..........................................................

Tycker verkligen att livet Àr skit just nu.


Kommentarer

PopulÀra inlÀgg